Opcje dostawy i płatności

Ponad 70% towaru mamy na magazynie. Jeżeli jakikolwiek towar nie jest aktualnie dostępny, podajemy informację o jego najbliższej dostawie.
Obuwie ORTO jest produkowane na zamówienie w czeskiej firmie w ciągu 3 tygodni, dlatego termin jego dostawy wydłuża się do 4 tygodni.

Dla wszystkich zamówień powyżej 229 zł - DARMOWA DOSTAWA.

 


KURIER DPD - 19,90 zł

 

 

WARUNKI DOSTAWY
 

Dostawa kurierem DPD (19,90 zł)

W dniu ekspedycji towaru z naszego magazynu wyślemy do Ciebie e-mail zawiadamiający o tym, że wysyłka jest w drodze. Towar dostarczy firma kurierska. Towar oczekuj do 3 – 4 dni roboczych od wyekspediowania z naszego magazynu. W dniu dostawy kurier zatelefonuje lub wyśle do Ciebie SMS a informującego o przewidywanym czasie dostawy przesyłki.

Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu w chwili dostarczenia towaru, zostawi w skrzynce pocztowej powiadomienie o terminie, w którym można przesyłkę odebrać. Telefonicznie można uzgodnić kolejną próbę dostarczenia paczki. Odbiór paczki trzeba zrealizować do 5 dni. Po upływie terminu towar jest wysyłany z powrotem na nasz magazyn.

 


 

WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Pobranie (DARMOWO)

Najpopularniejszy sposób płatności. Należność za towar wpłacasz kurierowi lub przy odbiorze.

 


 

Gwarancja zwrócenia pieniędzy:

Jeżeli nie jesteś z jakiegokolwiek powodu zadowolony z zakupionym towarem, możesz skorzystać z możliwości zwrócenia towaru w ciągu 30 dni od daty dostawy. My zwrócimy za towar pieniądze. Wyślij towar jako zwykłą paczkę (nie jako przesyłka pobraniowa) pod nasz adres: decoDoma Ltd., FROGMAN s.r.o., Popiełuszki Jerzego, bł. ks. 28, 59-921 Sieniawka.

 

Potrzebujesz porady?

Jeśli masz jakieś pytania prosimy o kontakt na naszej linii obsługi klienta 22 209 89 97 lub wysłać zapytanie do: sklep@decodoma.pl. Możemy doradzić i odpowiedzieć na pytania w ciągu dwóch dni roboczych.

 

Chcesz zamówić?

Wolisz złożyć zamówienie przez telefon? Prosimy o kontakt na naszej linii obsługi klienta 22 209 89 97. Można oczywiście wykorzystać koszyk w naszym e-sklepie lub można zamówić pisemnie na adres: sklep@decodoma.pl. Dziękujemy za zaufanie!

 

Odbiór towaru i reklamacja dostawy

Przy odbiorze towaru dobrze sprawdź, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. W wypadku, że paczka wydaje się być uszkodzona, złóż zaraz reklamację kurierowi.

Jeśli okaże się, że zawartość przesyłki jest uszkodzona po jego akceptacji i rozpakowaniu powiadomić dostawcę DPD, w ciągu 2 dni roboczych, po upływie tego czasu nie będzie akceptowana. Zalecamy wykonanie dokumentacji fotograficznej natychmiast po rozpakowaniu przesyłki.

Szczegółowe informacje o reklamacji znajdziesz tutaj.