Jak zamówić?

Mamy dla Państwa kilka wygodnych sposobów zamawiania. Najprościej można zamówić wprost pośrednictwem naszego sklepu, wykorzystując w tym celu formularz szybkiego zamówienia. Jeżeli mają Państwo jakikolwiek kłopot ze zamówieniem, prosimy o kontakt telefoniczny z działem obsługi klienta, gdzie operatorzy chętnie Państwu pomogą.

 


TELEFON:

22 209 89 97

Jesteśmy do dyspozycji na linii telefonicznej Pon-Pt od 8 do 16:30 godz. W innych godzinach prosimy o pozostawienie wiadomości na naszej automatycznej sekretarce. Oddzwonimy.

 

ONLINE:

www.decodoma.pl

Na stronach znajdziecie Państwo wiele innych produktów, jak również ciekawe pomysły, przepisy kulinarne i wiele innych informacji. Po prawidłowym złożeniu zamówienia wyślemy automatyczną odpowiedź o otrzymaniu zamówienia. W przypadku pytań, możesz kontaktować się na e-mail, z którego potwierdzenie zostało wysłane.

 

E-MAILEM:

sklep@decodoma.cz

Nasi operatorzy wyślą na podany e-mail potwierdzenie o utworzeniu zamówienia.

 

PISEMNIE POCZTĄ:

Wyślij swoje zamówienie na adres decoDoma, FROGMAN s.r.o., Główna 22, 59-921 Kopaczów.

 


Informacje o przesyłce:

Jeśli chcesz być informowany o przesyłce, nie zapomnij nam podać swój numer telefonu komórkowego lub adres e-mail, na które możemy wysłać informacje.W dniu ekspedycji przesyłki wyślemy na podany kontakt wiadomość SMS lub e-mail z informacją, że przesyłka została przekazana do transportu. Następnie poinformujemy o możliwości odebrania przesyłki oraz terminie przechowywania.

Więcej informacji o sposobie dostawy patrz Transport i płatność.

 

Anulowanie zamówienia:

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz anulować zamówienie, należy niezwłocznie skontaktować się z działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami przez telefon, e-mail, czat lub poprzez formularz kontaktowy. Jeżeli przesyłka nie została przekazana do przewoźnika, możliwe jest anulowanie zamówienia. Jeśli przesyłka została już przekazana do przewoźnika, operator poinformuje Cię, jak postępować.