Częste pytania

1. W jaki sposób można zrobić zamówienie?

Zamówienie można złożyć pośrednictwem:
Poczty:decoDoma,FROGMAN s.r.o., ID: 242 65 403, Popiełuszki Jerzego, bł. ks.28 59-921 Sieniawka Telefon: 22 209 89 97 E-mail: sklep@decodoma.pl

2. Kiedy mi będzie dostarczony zamówiony towar?

Przeciętny czas oczekiwania wynosi do 5 dni roboczych (jeżeli towar jest na magazynie, wysyłamy przesyłkę w ciągu 3 dni roboczych). W przypadku, gdy nie dysponujemy którymś z zamówionych towarów, zostanie on przesłany później, po uzupełnieniu stanów magazynowych. Realizacja zamówienia może się przedłużyć nawet do 2 tygodni. Kurier DPD dostarcza zamówione zakupy w ciągu okolo 2 dni roboczych od momentu nadania paczki.

3. Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi 19,90 Zł.

4. Jaki rodzaj płatności jest akceptowany?

Płatność gotówką przy odbiorze kurierowi, który dostarczy przesyłkę.

5. Kto mi dostarczy towar?

Towar dostarczy firma kurierska DPD.  W dniu dostawy przesyłki kurier będzie telefonicznie lub wiadomością SMS informować o przewidywanym czasie dostawy przesyłki. Jeżeli kurier nie zastanie Państwa pod podanym adresem w chwili dostarczenia przesyłki, zostawi w skrzynce pocztowej powiadomienie z terminem, w czasie którego można przesyłkę odebrać. Możliwa jest również umowa telefoniczna z kurierem o ponownym dostarczeniu przesyłki.

6. Ile czasu jest przeznaczone do odebrania przesyłki?

Po nieudanej próbie doręczenia, przesyłka będzie przechowywana przez okres 5 dni. Po upływie tego terminu zostanie odesłana z powrotem do naszego magazynu.

7. Czy można zwrócić towar, który mi nie odpowiada lub nie podoba się?

Produkty są objęte 2-letnią gwarancją. Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać jego zwrotu w terminie 30 dni od daty dostarczenia, dokonamy zwrotu należności.

Adres do zwrócenia towaru
FROGMAN s.r.o., ID: 242 65 403 ul. Popiełuszki Jerzego, bł. ks.28 59-921 Sieniawka

8. W jaki sposób będą zwrócone pieniądze i po jak długim czasie?

Należność zwracamy na konto bankowe. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji, włącznie z podaniem numeru konta i jego wysłanie wraz z towarem na nasz adres. Należność zwrócimy w terminie do 30 dni po otrzymaniu towaru.

9. Czy będę poinformowany o stanie dostawy?

O ile będzie podany numer telefonu i adres e-mail, będziesz poinformowany o statusie zamówienia. Na e-mail wysyłamy potwierdzenie o przyjęciu zamówienia, stanie realizacji zamówienia oraz informację dotyczącą wysłania zamówienia. Na Twój numer telefonu dostawca poda informację o doręczeniu przesyłki.