Reklamacja

ZAKUPY Z ZAUFANIEM

Najlepsza i najłatwiejsza gwarancja.
W razie niezadowolenia
zwrot pieniędzy!

.. to jest nasza gwarancja

 

W razie nieodpowiadającego towaru i skorzystanie z gwarancji zwrócenia towaru w ciągu 90 dni:

  • towar z powrotem zapakować, najlepiej do oryginalnego opakowania
  • do przesyłki włożyć również formularz reklamacyjny – nie trzeba podawać powodu zwrócenia, ale trzeba wpisać numer konta bankowego, gdzie mają być wysłane pieniądze za towar
  • ważne podanie numeru telefonu, żeby było możliwe skontaktować się w razie problemów podczas załatwiania reklamacji
  • towar prosimy odesłać na adres spedytora i prosimy nie zapomnieć podać ID – FROGMAN s.r.o., ID: 1917N, Stawowa 91, 43-400 Cieszyn.
  • wysłać jako regularna przesyłka albo do odbioru osobistego – nie jako przesyłka pobraniowa!

 

W razie uszkodzenia produktu w trakcie użytkowania lub uszkodzonego na skutek wad produktu lub zamówienie nie zostało zrealizowane zgodnie z twoim żądaniami:

  • cały produkt albo uszkodzoną część odpowiednio zapakować
  • do przesyłki włożyć wypełniony formularz reklamacyjny, gdzie trzeba podać powód zwrotu i preferowany sposób załatwienia reklamacji
  • ważne podanie numeru telefonu, żeby było możliwe skontaktować się w razie problemów podczas załatwiania rekalamcji
  • towar prosimy odesłać na adres spedytora i prosimy nie zapomnieć podać ID – FROGMAN s.r.o., ID: 1917N, Stawowa 91, 43-400 Cieszyn.
  • wysłać jako regularna przesyłka albo do dobioru osobistego – nie jako przesyłka pobraniowa!

 

Reklamacje rozwiązujemy w najkrótszym możliwym czasie, jednak najdłużej do 30 dni od przyjęcia przesyłki do magazynu.

W razie niepewności, proszę dzwonić pod numer 22 307 39 95 lub pisać na e-mail sklep@dedoma.pl

 

Newsletter
Nowości i akcje
na Twój e-mail

Szczegóły odnośnie przetwarzania danych osobowych znajda Państwo tutaj.

Gwarancja bezpiecznych zakupów
Jesteśmy certyfikowanym sklepem i przestrzegamy zasady bezpiecznych zakupów.
24 865
punktów
odbioru
oraz wiele korzyści
wygodnego zakupu